۱۴۰۳ مرداد ۲۴, چهارشنبه

چرا زنان و دختران نباید با لاتها و مذهبی ها دوست شوند؟

 مردان و پسرانی که از خانواده مذهبی با مادر و خواهر محجبه هستند میروند دوست زنان و دختران مدرن و بی حجاب میشوند ولی برای آن زنان و دختران احترام قایل نیستند و پشت سرشان بدگویی میکنند و حاضر نیستند زن بیحجاب و مدرن را به همسری بگیرند.


هدف این گونه مردان لذت بردن ولی لذت ندادن است و دوست دارند زنی که دوستشان است بدعاقبت شود این مردان و مادر و خواهر محجبه شان در زندگی با سایر مردم، علیه همه، پررو و پرتوقع هستند و روحیه تجاوز و تعدی دارند و مال مردم را ارث بابای خود می دانند.

اکثریت لاتها در جمع های مردانه و در جمعهای عمومی که زن نیز حضور دارداز روابط جنسی زن و مرد بگونه ای زننده و متجاوزانه صحبت میکنند که گویی زنان ذلیل مردان هستند و که گویی رابطه جنسی ذلیل کننده زن است و مرد طرف سر بلند و زن طرف شرمنده رابطه جنسی باید باشد یا هست.

این مردان علاقه به تجاوز و تحقیر گفتاری و تجاوز عملی علیه زنان دارند.

این مردان از بدن زیبای زن و اندام زیبای زن نظیر لب و گونه و پستان و پاها و رانها چندان زشتگویی و بدگویی میک نند که انگار اندام سخت وضمخت مردانه یا اندام قراضه پدر خودشان عالی است!

این مردان از پوزیسن های سکسی و ژستهای مهربانانه و شوخ زنان به بدی با کلمات زشت و توهین کننده یاد می کنند و این را گاه جلو روی زنان و شرکای جنسی خود و گاه پست سرشان برای دیگران صحبت میکنند.

چنین اوباشی جایگاهشان باید عدم و نیستی باشد. شیطان مجسم هستند.
❤️🦋❤️🌺
❤️💋🦋🌺
❤️💋🌺🦋

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر