۱۴۰۳ مرداد ۲۴, چهارشنبه

ناموس

 زن از نگاه اومانیسم و زن زندگی آزادی

چرا در کشور سازمانها و ادارات از لاتها و اوباش و شرخرهای جنسی حمایت می کنند؟ چون فرهنگشان بر اباطیل استوار است و برای آنان ناموس چیزی جز برده کردن زن و حمله به زنان دیگر نیست.

اگر ناموس یعنی کسی که باید محترم داشت و باید حمایت شود پس همه زنان جهان ناموس هر مردی هستند ولی ما متوجه ضعف فرهنگی ایرانیان و تورک ها و عرب ها میشویم.
چرا؟
چون
در نگاه دین های آسمان باسنانی فقط زن شوهر دار محترم است و ناموس (انکه باید ازاو حمایت کرد) است اما ...
اما در نگاه اومانیسم همه زنها و دخترها ناموس هستند یعنی هم زنی که پورنوگراف است و شغلش نمایش دادن زیبایی معاشقه و رابطه جنسی است و هم زن کارگر جنسی و هم سایر سلایق و سبکهای زندگی نظیر اوپن مریج و لزبین و صیغه ای و ازدواج دائم همگی این زنان هم محترم هستند و هم باید حمایت شوند.

هیچ کدام از این زنان دگر آزاری ندارند همه اینها باعث شادی و خوشحالی و لذت مردان و زنان میشوند. خودشان ممکن است لذت و شادی نبرند ولی مردان را خوشحال می کنند.

زنان جهان چه پورنوگراف چه لزبین چه کارگر جنسی چه جنده چه چند همسره چه صیغه ای چه ازدواج دایم همگی محترم و ارزشمند هستند.

پس من اومانیسم نسبت به تو مسلمان برتری دارم چون به هیچ زنی توهین نمی کنم و به همه زنان احترام می گذارم و از همه زنان حمایت می کنم ولی تو مسلمان به زنان فرهنگ های متفاوت با فرهنگ اسلامی ، بصورت گفتاری و کرداری انواع آزار و اذیت میرسانی.

یک معنی دیگر ناموس قید و بند زدن به زن توسط شوهر است که زن را از حقوق حقه محروم می کند که اختیار بر تن و اختیار روابطش از جمله حق رابطه جنسی با مرد مورد پسند زن است. این نوع ناموس بازی یعنی محق ترین موجود را از حقوقش محروم کنند که مصداق برده داری است و بسیار زشت و کثیف و غیر انسانی است

❤️💋🦋🌺
❤️💋🦋🌺
❤️💋🦋🌺

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر