۱۴۰۳ شهریور ۲۸, چهارشنبه

ازدواج های موقت و دایمی نباید تابع دین باشد و زن باید حمایت شود.

یک مشکل جوانان بخصوص دختران این است که پس از بلوغ برای رابطه سکسی و عاطفی و عشقی دارای موانعی هستند که أنها را از جنس مخالف دور می کند برخی اصلا با جنس مخالف دوست نمی شوند برخی دوست می شوند ولی پیشنهاد رابطه جنسی که پیش میاد موکول به ازدواج دایمی می کنند یا دوستی خود زا قطع می کنند و همینطور سنشان بالا می رود و لذت عشق بازی کامل را نمی چشند.

یک چیز خوب این است که الان خیلی مردان و پسران معیارات محدود کننده زن و دختر را قبول ندارند و خیلی از حقوق زن که پایمال و اگر زن از حق خود استفاده می کرد برچسب های آزار دهنده می شنید الان مردم فهیمتر و بهتر شده اند.

همه باید بدانند که:
اولا بکارت مسئله بی اهمیتی است و در ازدواج اصلا نباید به ان اهمیت داد.
دوم اینکه دختران بالغ باید بدون اجازه پدر حق ازدواج موقت و رابطه جنسی داشته باشند.

این به دختر امکان می دهد با مردان متعددی دوست شود و رابطه جنسی برقرار کند و اگر خواست ازدواج دایم کند با یکی از آنان تا سالها یا ابد ادامه زنذگی یا حتی عقد ازدواج دایمی داشته باشد.

این میشود که فرضا یک دختر در ۱۸ سالگی پس از چند ازدواج موقت بالاخره با یک پسر بیشتر می ماند و با هم زندگی می کنند یک دفعه می بینند بدون شرط مهریه و عروسی سنگین ۱۵ سال است با هم هستند و یک بچه هم دارند. همین زن و شوهر فرضا جدا می شوند و زن دوباره با چند مرد ازدواج موقت می کند و می بیند با یکی تفاهم دارد و با او ادامه می دهد.

مزیت این ازدواج موقت پیشنهادی این است که در دفاتر دولتی مخصوص ازدواج موقت جهت امنیت و تعهد ثبت میشود.

مشکل کنونی قوانین یک طرفه کنیز یا غلامی ازدواج موقت است که زن امنیت ندارد.
درست این است که باید در ازدواج موقت زن هر وقت خواست بتواند طلاق بگیرد و درقانون وضع شود که اگر زن حامله شد باید هزینه بچه را بدهد و بچه ارث ببرد.

❤️💋🦋🌺
❤️💋🦋🌺
❤️💋🦋🌺
❤️💋🦋🌺

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر